Brezplačna poštnina za naročila nad 50€

V košarici ni izdelkov.

Pogoji storitve

POGOJI POSLOVANJA

  1. Splošni pogoji poslovanja
    Splošni pogoji poslovanja trgovine na spletni strani www.aylarosa.si so pripravljeni v skladu z veljavnimi predpisi Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2) ob upoštevanju smernic Gospodarske zbornice Slovenije ter mednarodnih standardov za e-poslovanje. S potrditvijo nakupa kupec potrjuje, da sprejema navedene pogoje poslovanja. Vsebina splošnih pogojev poslovanja zajema delovanje spletne trgovine, pravice kupca ter medsebojne poslovne odnose med prodajalcem in kupcem. Kupec je zavezan k sprejemu in upoštevanju splošnih pogojev, ki veljajo v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Prodajalec se zavezuje k skladnosti z zakonodajo o varstvu podatkov in spoštovanju pravic kupcev glede zasebnosti in varstva osebnih podatkov. V skladu s Pogoji zasebnosti, ki so dostopni na spletni strani in so kupcem znani že vnaprej, prodajalec skrbno ravna z osebnimi podatki ter zagotavlja, da so le-ti obdelani v skladu z nameni, za katere so bili zbrani.

  2. Podatki o prodajalcu
    Naziv: ALYAROSA, izdelava naravne kozmetike, Alja Zottel s.p.
    Naslov: Ložnica pri Žalcu 19b, 3310 Žalec, Slovenija
    Davčna številka: 972103351, ni zavezanec za DDV
    Matična številka: 9634045000
    Elektronski naslov: alja@alyarosa.si
    Telefonska številka: 00386 41 513 681
    TRR: SI56 0228 5485 4401 252
    Vpis v poslovni register: 3.4.2024

  3. Zakonodaja in pravna načela
    Za presojo teh pogojev poslovanja se uporablja slovenska zakonodaja, ki vključuje določbe naslednjih zakonikov oz. zakonov: Obligacijski zakonik (OZ), Zakon o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP), Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakon o elektronskih komunikacijah (ZEKOM-2), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Zakon o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP), Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot) ter druge relevantne nacionalne in evropske predpise. Prodajalec se zavezuje k spoštovanju načel zakonitosti in poštenosti pri upravljanju s spletno stranjo in prodajo izdelkov. Ravna v skladu z dobrimi poslovnimi običaji ter izpolnjuje svoje obveznosti s skrbnostjo dobrega strokovnjaka. Prodajalec jasno in razumljivo obvešča kupce o njihovih pravicah ter spoštuje načelo sorazmernosti pri obdelavi osebnih podatkov. Osebni podatki, ki se obdelujejo, so primerni glede na namene, za katere se zbirajo, kar je podrobneje urejeno v Pogojih zasebnosti, dostopnih na spletni strani in znanih kupcem že vnaprej.

  4. Uporaba spletnega mesta
    Uporaba spletnega mesta obsega ogledovanje vsebin, izpolnjevanje obrazcev, naročanje izdelkov ter druge aktivnosti v skladu z vsebino. Prepovedano je kršiti avtorske in osebnostne pravice tretjih oseb, spodbujati sovraštvo ali nasilna dejanja, spodbujati uživanje nedovoljenih substanc, namerno širiti računalniške viruse, črve, trojanske konje, poškodovane datoteke, potegavščine ali druge vsebine oz. elemente, ki imajo uničevalen ali zavajajoč učinek. Prav tako je prepovedano izvajati dejanja, ki kršijo ali spodbujajo ravnanje, ki pomeni kršitev kazenskih predpisov ali drugih veljavnih predpisov ter pravic tretjih oseb.

  5. Odgovornosti kupca in prodajalca
    Kupec je dolžan zapustiti spletno mesto, če se ne strinja s pogoji poslovanja. Prav tako je dolžan uporabljati spletno mesto na način, ki ne povzroča škode spletnemu mestu ali prodajalcu, bodisi namerno ali iz malomarnosti. V primeru tehničnih motenj ima kupec možnost obvestiti prodajalca. Prodajalec je odgovoren za delovanje spletne strani in vsebin, razen v primerih višje sile ali drugih vzrokov, na katere nima vpliva. Trudi se odpravljati tehnične in vsebinske napake hitro in z namenom omogočanja nemotene uporabe spletne strani in vsebin. Kljub temu prodajalec ne prevzema odgovornosti, in kupec ne more zahtevati morebitnega povračila škode, ki bi mu lahko nastala v naslednjih primerih: nepravilna uporaba spletne strani s strani kupca ali neupoštevanje pogojev poslovanja, slovnične napake, delovanje spletne strani, ki ni popolno 100% časa, neustrezne vsebine na spletni strani, ki so informativne narave in ne predstavljajo mnenj ustreznih strokovnjakov, škoda, ki nastane zaradi povezav do spletnih mest tretjih oseb.

  6. Nakup in uporaba izdelkov
    Izdelki so predstavljeni na spletni strani, kjer so opisane njihove lastnosti, cena, morebitna razpoložljivost, popusti in akcije ter načini naročanja in plačila, skupaj s pravicami kupcev. Pred potrditvijo naročila je kupec seznanjen s temi pogoji poslovanja in se z njimi strinja. S potrditvijo pogojev poslovanja in naročila izdelka se prodajna pogodba šteje za sklenjeno. Kupec izbere izdelek tako, da klikne na ustrezen gumb. Kupec lahko nadaljuje z nakupom ali pa pregleda izbrane izdelke in ceno. S klikom na gumb »Nadaljuj na blagajno« je preusmerjen na proces nakupa. Tam vnese svoje podatke, ki so potrebni za izvedbo nakupa. V predogledu naročila ima navedene izbrane artikle, količino, ceno in poštnino. Ob izhodu mora potrditi, da gre za naročilo z obveznostjo plačila ter da je seznanjen in se strinja s pogoji poslovanja. Z oddajo naročila nastane med kupcem in prodajalcem zavezujoče pravno razmerje. Kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno. Kupec je seznanjen in se strinja, da so vsi izdelki opremljeni z navodili za uporabo, kjer je to smiselno in potrebno.

  7. Cena in plačilo izdelkov
    Cene ne vključujejo DDV. Cene vključujejo stroške pakiranje in so izražene v EUR. Prodajalec lahko cene spremeni brez predhodne objave in veljajo takoj po objavi. Za že potrjena naročila, ostanejo v veljavi cene iz naročila. Popusti in promocijske kode se ne seštevajo, razen če je drugače navedeno. Promocijske kode in popusti so časovno omejeni, določeni za posamezen popust ali kodo. Uporabnik lahko kodo navede in potrdi v polju »Promocijska koda«. Ko je koda uspešno potrjena, se ustrezen znesek avtomatsko odšteje.
    Cene ne vsebujejo stroškov dostave. Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati.
    Prodajalec zagotavlja možnost plačila izdelkov z naštetimi načini plačila:
    1. Plačilo s kartico (Mastercard. Visa, American Express, Discover & Diners Club)
    2. Bančno nakazilo na TRR (po predračunu)

    Pri kartičnem plačilu mora kupec vnesti ime imetnika kartice in njegov naslov, številko kartice, CVV kodo in veljavnost kartice. Po uspešnem vnosu, bo kupca spletna stran preusmerila na stran banke. Nadaljnji postopek plačila se razlikuje glede na ponudnika bančnih storitev in izdajatelji kartic. Kupec prejme varnostno kodo na različne načine (npr. SMS). V kolikor kupec varnostne kode ne prejme, naj se obrne na svojega ponudnika bančnih storitev ali izdajatelja kartic. Če je plačilo uspešno izvedeno, bo to vidno v izpisu banke. V primeru plačila po predračunu, se lahko proces dostave podaljša za 1-2 delovna dneva. Plačilo izdelkov na drugačen način ni možno. Prav tako ni možno plačilo po povzetju.
    Za varnost osebnih podatkov in plačil je odgovoren ponudnik plačilne storitve. Prodajalec uporablja primerna tehnična sredstva za zagotavljanje varnosti, tajnosti osebnih podatkov in podatkov plačila. Za plačilo s karticami skrbita prodajalec in Stripe. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku prodajalca.
    Kupec ob potrdilu naročila prejme elektronsko sporočilo o statusu naročila na naslov, ki ga je navedel ob nakupu. Kupec je dolžan preveriti vse podatke pri naročilu. Kasnejše pritožbe glede nepravilnosti niso upoštevani. Kupec prejme račun za naročene izdelke fizično ob prejemu naročenih izdelkov. Prodajalec hrani račune in prodajno pogodbo na sedežu družbe 10 let v fizični obliki. Račun je vsakemu kupcu dostopen s predhodno pisno zahtevo na kontaktni elektronski naslov ali navadni naslov prodajalca.

  8. Dostava in reklamacija izdelkov
    Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v največ 3 delovnih dneh po prejemu plačila. V primeru težav s dobavo bo prodajalec kupca ustrezno obvestil in se z njim po potrebi dogovoril za podaljšanje roka dostave ali zamenjavo izdelka, pri čemer bo upošteval kupčeve zahteve in potrebe. Prodajalec ne odgovarja za ne-dobavo blaga iz razlogov, na katere nima vpliva.
    Stroški dostave so urejeni na naslednji način: V primeru nakupa nad 70 eur, stroškov dostave za kupca ni.
    V primeru stvarne napake na izdelku ima kupec 60 dni časa, od trenutka, ko je napako opazil, da o tem pisno obvesti prodajalca. Po poteku dveh let od nakupa, stvarne napake ni mogoče reklamirati. Reklamacija mora vsebovati kontaktne podatke kupca, natančno navedbo izdelka ali več izdelkov, napako, ki se reklamira, ter priložen originalni račun ali drug dokaz o nakupu pri prodajalcu, skupaj s fotografijo izdelka, ki ga kupec reklamira. Kupec mora omogočiti prodajalcu, da pregleda izdelek. Prodajalec mora odgovoriti najkasneje v osmih dneh po prejemu pisne reklamacije. V primeru upravičenosti reklamacije, prodajalec kupcu ponudi odpravo napake, zamenjavo izdelka ali možnost odstopa od pogodbe. Reklamacije je mogoče posredovati pisno na elektronski naslov (alja@alyarosa.si) ali na naslov prodajalca (Ložnica pri Žalcu 19b, 3310 Žalec, Slovenija).

  9. Poškodbe pri transportu
    Prodajalec svetuje, da kupec izdelke takoj po prejetju pregleda in prodajalca čimprej obvesti o kakršnihkoli nepravilnosti. Če je artikel ali paket fizično poškodovan, mu manjka vsebina ali je odprt, mora kupec sprožiti postopek odškodnine.

  10. Odstop od pogodbe, vračilo izdelkov in pritožbe
    Kupec ima pravico do odstopa od pogodbe (nakupa) v roku 14 dni brez navedbe razloga. Odstopni rok poteče v roku 14 dni od dneva, ko kupec prejme izdelek. Če kupec odstopi od pogodbe, mu prodajalec brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Prodajalec lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj (odvisno, kaj od tega se zgodi prej). Kupec mora izdelek vrniti najpozneje v roku 14 dni od dneva, na katerega je kupec obvestil prodajalca o odstopu od pogodbe. Neposredne stroške vračila blaga nosi kupec. V primeru, da je vrnjeni izdelek poškodovan ali njegova oblika spremenjena, kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, nerabljeno in v originalni embalaži. Priložen mora biti račun nakupa. Kupec je seznanjen in se strinja, da ob nakupu naštetih izdelkov ne more uveljavljati pravice do odstopa od pogodbe v roku 14 dni brez navedbe razloga v naslednjih primerih: zapečateno blago, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat, izdelki, ki se hitro pokvarijo ali jim preteče rok uporabe.  Ta določba ne posega v določbe o reklamacijah, ki jih kupec lahko uveljavlja skladno s temi pogoji poslovanja. Kupec lahko pošlje pritožbe in druge zahteve, ki ne izhajajo iz uveljavljanja garancij, reklamacij ali odstopa od pogodbe na elektronski naslov (alja@alyarosa.si) ali naslov (Ložnica pri Žalcu 19b, 3310 Žalec). Če je bilo kršeno določilo pogodbe ali splošni pogoji s strani stranke, lahko prodajalec odstopi od pogodbe brez obvestila stranki. V tem primeru prodajalec vrne morebitne že vplačane zneske na transakcijski račun stranke. Prav tako lahko prodajalec odstopi od pogodbe, če kupec navaja neresnične podatke, ki otežujejo ali celo onemogočajo izpolnitev pogodbe ali če ne plača svojih obveznosti.

  11. Posebni dogovori
    Ne glede na določbe teh pogojev poslovanja lahko prodajalec in kupec dogovorita drugačne pogoje, če sta oba soglasna in če to koristi obema stranema. Vendar pa prodajalec ni upravičen do sklepanja posebnih dogovorov, ki bi fizični osebi kupcu zagotavljali manj pravic, kot mu jih zagotavljajo ti pogoji poslovanja.

  12. Omejitve odgovornosti
    Prodajalec se trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost vseh podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu prodajalec ne prevzema odgovornosti za morebitne napake v besedilu ali neažurnost podatkov. Fotografije izdelkov na spletni strani prodajalca odražajo dejansko stanje izdelka v trenutku fotografiranja, vendar pa je potrebno slike jemati kot simbolične. Kupec je dolžan upoštevati, da prodajalec ni odgovoren za zamude dostavne službe ali morebitno poškodovanje embalaže izdelka. V primeru poškodovane embalaže je kupec dolžan zavrniti dostavljeni izdelek neposredno dostavni službi. Prodajalec ima pravico do začasnega nedelovanja spletne strani v primeru tehnične težave ali vzdrževanja spletne strani. Če se tehnične težave ponavljajo, lahko prodajalec prekliče vsa naročila, ki so nastala med tehničnimi težavami. V tem primeru bo prodajalec obvestil stranko in posredoval navodila glede nadaljnjih korakov. Prodajalec lahko izjemoma odstopi od izvedbe naročila, ko izdelki niso dobavljivi, če je ugotovljena plačilna rizičnost kupca ali če se je pojavila zelo očitna napaka v ceniku. V teh primerih bo stranka takoj obveščena s strani prodajalca o nadaljnjih korakih.

  13. Avtorske pravice
    Vsebine, besedila, slike videi, na spletni strani prodajalca so zaščitena z avtorskimi pravicami in je njihovo kopiranje ali uporaba izven potrebnega pravnega sodelovanja med prodajalcem in kupcem prepovedana. Vsak poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.

  14. Reševanje sporov
    Prodajalec in kupec se zavezujeta, da bosta morebitna nesoglasja in spore reševala na miren in sporazumen način. Prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega organa za reševanje potrošniških sporov. V primeru nerešenega spora lahko potrošnik poišče pomoč pri organu za alternativno reševanje sporov. Kupec ima možnost izbire alternativne metode reševanja spora in lahko uveljavlja svoje pravice preko spletnega mesta: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage oz. https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL . Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Za dodatne informacije je na voljo nacionalna kontaktna točka, določena v okviru Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, s kontaktnim elektronskim naslovom: nkt.mgrt@gov.si. V primeru, da sporazumna rešitev ne bo mogoča, je za reševanje spora pristojno sodišče v regiji kjer je sedež podjetja.
    Pogoji so veljavni od 12.5.2024 do njihovega preklica oz. sprememb pogojev poslovanja podjetja.